Ännu en Eclipse trailer, jippeee

Idag har det hälsat på en tjej hon heter Ida och hon ska kanske börja hos mig som personlig assistent. Hon va snäll och jag tyckte vi verkade passa bra ihop, lite samma intressen och tycke. Efter det åkte Stina och jag till stan, jag köpte en puffärmströja och ett par högre jeans shorts som jag ska ha på fredag. Då det blir galej åtminstone för mig.



Puffärmströja 149:-
Shorts 249:-



Nytt med Eclips, SKIT BRA!!

Jag lovar ni vill inte se mig på kort idag, det blev lite jobbigt ett tag idag så jag har smink på hela kinderna.
Outfiten idag är: Randig lite längre tröja från Gina Tricot, glansleggeings från Gina Tricot, jeansjacka från Cubus och Converse

Ha det bra kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0