Första hela dagen i skolan!!!!

Idag var första dagen sen operationen som jag varit i skolan hela dagen. Jag får självklart vila när jag vill på en skön säng i ett rum som kallas grupprummet.  Där får jag vila ifred och fortsätta med det jobb jag ska göra. Det gick bra! faktiskt bättre än jag hade trott. Tessan vickade för veronica idag eftersom hon vabba. Det var trevligt att umgås med henne och i morgon kommer Veronica tillbaka igen. Hon är så välkommen så, jag kommer inte låsa när hon kommer. :)

Efter skolan har jag lagat mat, kollat på roliga klipp på you tube bla på "Jobbig Djävul" "Pontiak" och "100 höjdare"





Dagens outfit



Jeansjacka från Cubus
Pastellfärgad tröja från Monki
Jeansleggings från Cubus




249kr



129kr



995kr

Det var allt för idag

ha det så mysigt

Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det är ju bra att du inte låser när jag kommer... Förresten hur skulle det gå till? Har du fått nycklar till skolan eller...?

Jag kommer nog för övrigt före dej... Hi hi



Kram

2010-04-13 @ 21:49:14
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0