Hela dan på stan :)

Idag har jag varit på stan hela dan, ingen skola idag, ingen skolassistent. Jag köpte en pastellfärgad tröja, här är en bild på den:

120:- från Monki

Jag hade tänkt att köpa en puffärmströja eftersom att det är så inne just nu. Men den jag hade tänkt köpa passade inte riktigt mina konstiga axlar eftersom att min ena axel är lite längre fram än den andra. Vilket gör att den glider ner från axeln på den sidan. Pastellfärger är ju inne också så det blev den här tröjan istället. Efter det blev det lite Mc Donalds sen direkt hem för att vila ryggen.

Dagens outfit:





Jeansskjorta från Gina Tricot
T-shirt från JC
Jeansshort från Cubus
Leggings från H&M
Skor Converse

Här är Stina och jag när vi leker med kameran:



Titta jag tror man kan se ett litet näshår i min näsa och Stinas blodådror i hennes öga, så himla roliga vi är som kommer på en massa projekt :) Det här va dagens :)

Här är lite exempel på lite trendiga puffärmströjor från H&M (båda kostar 79:50:-)



Jag ska köpa en puffärmströja snar som inte åker ner från min ena axel för det kommer att vara väldigt hett i vår.

Ha det så jätte bra, kram Amanda



Kommentarer
Postat av: erika

söööta pufftröjor!

2010-04-13 @ 19:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0