Helg hos pappa!

Just nu ligger jag i min säng hos pappa jag kom till honom igår men pga att datorn är knäpp och lever ett eget liv har inte internet fungerat fören nu.
Igår var det det traditionella badet, det gick bra som vanligt, varmt och skönt är det (34grader)
Sen åkte vi ut till Sandfors efter att svängt förbi hemma och packat ner grejer jag behövde till helgen.
På kvällen blev det lite data och tv.

Missade att fota gårdagens outfit men kan beskriva den..
Jag hade
Oversize kavaj med ett svart lite längre linne under och mina glansleggings och mina vita favvo converse

Även dagens outfit har råkat ut för en liten olycka stavad blåbärspaj.
Linda och jag åkte till Media Markt för att hitta en lördagsfilm att kolla på med farsan, det blev filmen Dorian Gray med hunken Ben Barnes i huvudrollen. Jag tycker inte alls han är snygg *dreggel dreggel*


Fyndade även en 19kr film, en chansning som kanske går hem. 19kr kan man ju både ha och förlora...

Efter det tog vi en fika på Mc Donalds vi tog en varsin blåbärspaj och dricka. Ni som ätit Mc Donalds blåbärspaj vet att den är väldigt rinnig och väldigt välfylld, bit i ena änden och poff så kommer det ut i andra... Borden är ju inte vidare bra designade för oss i rullstol är det lite svårt att komma intill så medan Lindas fyllning rann ner på brickan och längst hennes hand så rann min gegga ner på jacka, byxor och tröja...men vi missade att det droppade på ett ställe så sen när jag skulle på toa och Linda hjälpte mig dit var jag vänlig och delade med mig.. ville inte hon ha lite extra paj hade hon sagt?? Bägge fick sådeless en stor härlig blåbärsfläck mitt på tuttarna... Delad glädje är dubbel glädja hahahah
Därav ingen bild idag heller men beskriver gärna outfiten utan fläcken alltså ;)

Jag har på mig
Mörkblå jeansleggings
En smalrandig flerfärgad tröja
Min jeansjacka och vita converse

Har inte hunnit hämta några modetips än kanske löser det under kvällen. Kanske någon vill ha en tröja med en blåbärsfläck...senaste modet från Paris...skoja bara!

Ja det var denna lördag det! Snart dax för lite mat det blir kycklingklubba "mums mums"

Ha det bra, ses kanske senare i kväll

Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0