Hos Stina

Idag har jag varit hos Stina hela eftermiddagen och kvällen eftersom att mamma behöver bilen och för att jag ska slippa åka fram och tillbaka. Vi har sett på min gamla barndomsfavorit, Lejonkungen för första gången på sju år! Det är alltid lika roligt att se på sånt och få tillbaka blickar och minnen. Helt plötisligt sjunger man med i låtar man trodde man glömt texten till. Det är otroligt hur mycket man kommer ihåg... Känn en doft av kärleken
den sveper tyst förbi. En kort sekund kan allt som lever här få känna harmoni...

Mysigt! :)

Stina's dator funkar inte så bra just nu så vi pallar inte att lägga upp kort på dagens outfit, men jag förklarar som jag gjorde igår. 

Dagens outfit:
Korta jeans shorts från Cubus
Leggings från H&M
Hemgjort linne med tryck på Michael Jackson
Jeansjacka Cubus
Conversen

Lite modetips från Nelly:

Top, vero moda, 179:-

Top, vero moda, 129:-

Top, Only, 159:-

The end has come, Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0