Hos Veronica och dom andra i familjen Andersson

Idag är jag inte hemma utan hos Veronica som jag ska sova hos över natten.
Vi hade premiär på teatern igår och kom hem sent därför skrev jag inget igår, det blev helt enkelt för sent att orka ta outfitbilder, ladda in dom o skriva nått. Så jag tog inte ens bilder på outfiten igår men har haft samma outfit förut. Den där rödrandiga längre tröjan till mina svarta lackleggings och converse.

I övermorgon fyller jag 15 år så imorgon kommer min släkt på mammas sida och firar mej och min bror som fyllde 21 år igår. Många grattis till honom!
Åtminstone min morbror o hans familj, det ska bli trevligt!

Nu kommer dagens outfitbilder som är tagna i Veronicas stila fd vardagsrum:



Hela outfiten från ginatricot
Skor converse

Veronicas två små söta illbattingar ville oxå vara med på bild

Havanna 1 år o 3 månader


Lithea 4 år
Dom är så söta!
Själv vill jag helst ha 4 st sånna här små.

Hinner tyvärr inte lägga in några modetips just nu får se om jag hinner senare ikväll för nu har vi maten klar i köket.

Ha det bra! Ses kanske senare
Kram Amanda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0