kan inte få över bilderna

Tyvärr får jag inte över några bilder i dag för jag förstår inte riktigt hur man ska göra på den här datan. Jag förklarar min outfit istället.
Min köpta Michael Jacksson t-shirt, kommer inte ihåg från vilken affär just nu men den finns på Maxihuset och säljer cd- skivor och filmer också. min svarta kavaj från Gina tricot. grå jeansleggings från Cubus och svarta kilklackskor.

i dag har jag varit i stallet där Vild Vittra ska bo och tittat på hennes box. jag märkte att jag behöver skaffa en hink som jag ska hänga upp i ett grimskaft. för vattenhon satt för högt upp för för den lille. hon kommer ju om tre dagar så det är lite bråttom. jag strödde också lite spån i hennes box. ida var här i dag fast tyvärr bara en kort stund eftersom hon mådde lite dåligt. krya på dig. Kram.

på tal om sommarmode så tycker jag att det vore fint med en pufftröja som har lagom stor urringning i ryggen och där fram ihop med ett par korta jeansshorts med lite högre midja, svarta leggings och skor converse. om man inte vill ha det så kan man alltid ha en klänning med tyll eller skrynklad. det kan man ha ihop med leggings, converse och kanske en snygg trendig kavaj beroende på hur klänningen ser ut. det var allt,

kram Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0