Nu är hon verkligen min

I dag har jag varit och hälsat på min häst. Det gick jättebra hon är en väldigt lugn och snäll häst. Det bästa är att hon inte är ett dugg rädd för min rullstol. det är ett måste när man har en rullstol. Vi var där i ganska många timmar, tiden bara sprang iväg. Jag trodde inte alls att vi var borta så länge som vi var. vi betalade henne i dag så nu har jag fått köpekontraktet.



Jag är jätteglad. i dag har det verkligen gått upp för mig, det känns helt sjukt. Eftersom jag glömde ladda min kamera i går kväll var den helt urladdad och jag glömde min mobil hemma. Så då var vi tvugna att ta kort med mammas mobil men nu har vi ingen sladd att ladda upp dem med. Men så fort jag kan fixa det så ska ni få se korten, hon är underbar.

här är dagens outfit.




jeansskjorta från Ginatricot, svart T-shirt från Cubus, jeansleggings från Cubus, skor converse




Här kommer dagens modetips från Nelly. en trend som kommer att bli inne  framåt som jag inte skrivit så mycket om är magtröjor. bland mina modetips är det en magtröja som jag tycket är ganska snygg.

   
249 kr                                           199 kr
 
 
139 kr                                          169 kr

 
199 kr                                            595 kr


det var allt. ha det så bra och ta hand om varandra.
kram Amanda

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Amanda! Läser din blogg nästan varje dag och den är verkligen intressant och inspirerande.

Grattis i efterskott och stort grattis till hästen! Tänkte fråga om du ridit innan, eller om det liksom är svårt att rida med ditt handikapp?

Kram Emma!

2010-04-05 @ 15:06:59
Postat av: erika

Fint med våfflat hår!

2010-04-06 @ 19:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0