Söndagsfika...

Idag har jag varit på stan och fikat med Tessan, Lisa, Malin och Tyra. Vi satt ute i solen på Fräcka Fröken och myste.
Idag är det verkligen vårväder och det känns att värmen är på väg.

Jag råkade klanta mig lite då jag tappade ner hela fatet med chokladboll i knät, men vi skrattade bara åt det allihopa :) Sen råkade Tessan skrämma mig så att jag hoppade till och höll på att välta hela bordet, det skrattade vi ännu mera åt!! Jag bara: Vad faan vad du skräms haha ;)

Sen tog vi en runda på stan och kolla lite på solbrillor. Jag behöver verkligen ett par nya eftersom att jag slarvat bort mina, Oops...

Hittade några coola brillor på Nellys hemsida:

549 kr på Nelly

549 kr på Nelly

499 kr på Nelly


Dagens Outfit:







Idag tog jag outfit bilderna ute i solen. Tessan bjöd på glass, Sandwich- min favoritglass!!

* Kavaj från Gina Tricot
* Den nyinköpta klänningen från Bik Bok
* Svarta leggings från H&M
* Mina gråa sneakers

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på att göra, men det löser sig nog...

Det var allt för idag, hoppas ni får en solig söndag!! Kram Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0