Fredag

Idag har jag mest suttit och spelat the sims 3. Just nu ser jag på klassikern Robin Hood, som jag såg jättemycket på när jag var liten. Mamma hittade den för 99 kr härom dagen. Det är ju alltid kul att se sånt som man kollade på förr.

Senare ska upp och släppa in hästarna. Imorgon ska jag prova hela selen på vittra. Får se om det blir något mer.

Dagens outfit har jag ingen bild på och linnet jag har på mig är lite svårt att förklara, så jag har en bild här från nelly.com


Till det har jag ett par ljusblå jeanslegings, Cubus
Och en svart kavaj, GinaTricot. Fast den har jag tagit av mig nu för det var så varmt här.

Dagens modetips blir linnet på bilden, från Nelly.com. 149 kr kostar det.

Ha det så bra!
Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0