Jävligt pissnödig

Hej !

Sitter och väntar på att få pissa men det går inte så fort. En utav assistenterna är kvar i stallet, det är en utav sakerna som är vädigt jobbigt att inte kunna ta dina egna ben till toaletten för att uträtta sitt ärende. Medan jag väntar så dricker jag lite läsk, kankse är dumt eftersom plåsan blir allt större men jag är sjukt törstig efter att varti i stallet.

Idag i stallet provade jag vissa delar utav vittras nya körsele. Den passade utmärkt och hon vart väldigt fin. Så här fick min lilla flicka se ut.




Dagens outfit:

Blommig tjock tröja från Nelly
Jeans leggings från cubus
Tjejklack skor från dinsko

Mode tips från Nelly.se

249:-

Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0