Nytt hem till vittra

Idag har Vittra fått byta box till en större med fönster. Vilket gör att det inte blir något spring runt om henne, vilket är mycket bra då hon ogillar det. Annars då, funderar på att spela lite wiie ikväll men innan det blir det att fika med pappa och Amanda som jobbar idag. Vi har fortfarande lika mycket flugor i mitt rum, jag tycker det är väldigt störande.

Igår beställde jag kläder på nelly.se till skolstart inför den nya skolan. Det ska komma någon gång under veckan. Dagen outfit har jag tyvärr ingen bild på men förklarar så hoppas jag ni får en bra uppfattning om de hela.

Mörk grå lite tjockare T-shirt med tryck på från carlings
Jeans shorts från gina tricot
skor : converse

Mode tips från Nelly.se

399:-

Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0