Söndag

Idag är jag hos pappa men snart ska mamma nog hämta oss. Pappa ska åka med för han har sin bil hos oss. Igår kom jag inte in på bloggen, det var därför jag inte skrev någonting. Lösenordet ville inte funka. Jag vet inte varför för jag gjorde precis som jag alltid brukar göra.

Förut hittade jag min favoritlåt från Lejonkungen 2 som jag såg när jag var liten.
Vi är en heter den.

>
Den är så mysig! :)

Igår smörjde jag Vittras nya sele. Jag fick hjälp av Anette Amanda. Det blev jättefint. På onsdag blir det till att prova den. Det blir säkert bra.

Modetips från Gina Tricot.

129 kr

 

249 kr

 

Ha det bra!
Kram Amanda


Kommentarer
Postat av: Becca

Lejon kungen är bra!!

2010-08-22 @ 23:18:41
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0