Äntligen stan!

Idag har jag varit på stan. Eller Maxihuset i Norrköping rättare sagt. Men det är faktiskt nästan bättre att åka dit än till mitt i stan. Dom har dom flesta bra butikerna där + att man slipper leta efter parkering, åka på kullerstenar (aj min rygg), inga höga trotoarkanter osv.

Jag köpte en grå kavaj. Har en svart jag använt jättemycket men den här gråa var ännu snyggare så jag tänkte att detta måste ju vara ett bra köp.
Här är den vackra skapelsen:

Gina Tricot 399kr

Den kommer inte riktigt till sin rätt på denna bild. Den är liksom lite mer grå i verkligheten. Kommer nog snart en bild när jag har den på, hoppas den blir bättre!

Jag hittade två saker till som var jättesnygga!
Tyvärr kunde jag inte köpa dom just nu, jag måste vänta tills jag får min månadspeng. Jag kan knappt vänta till jag får visa er dom :) Det är jällefall en jättesnygg beige skinnjacka. Fast inte i riktigt skinn. Och ett jättesnyggt guldigt halsband/klocka. Alltså ett halsband med lång kedja och ett klockur som berlock eller hur man ska förklara :) Tyvärr så kan man ju inte kopiera bilder från Ginas sida som halsbandet kommer ifrån, och inte från Cubus sida heller där jackan kommer ifrån. Så ni får ge er till tåls sålänge :) Bilder kommer inom ca en vecka när sakerna är inhandlade :)

Här kommer dagens outfit:


 
Svarta jeansleggings från Gina Tricot, randig tröja med tryck från Hm, svart kavaj/jacka med gulddetaljer från Hm, svarta stövletter från Wedins.

Här kommer lite andra godsaker från min garderob:

Svart "glansjacka" från Jc

Blommig väst från Monki, en av mina absoluta favoriter!

Sjorta från Myrorna. Kostade bara 40 kr. Jag brukar rulla upp armarna lite när jag har den. Och så brukar jag stryka den först  ha ha ;)

Tajt midjehög jeanskjol. Märket är Kola Anna, inköpt på Ullared. Har för mig att den bara kostade typ 99kr.

Ha det så bra, kram Amanda



Kommentarer
Postat av: jaqueline

vet du om västen fortfarande finns kvar på monki? :)

2010-02-23 @ 14:55:56
Postat av: Amanda

Tror inte det men värt att kolla :)



Kram Amanda

2010-02-23 @ 17:53:50
URL: http://amandahellbergsmode.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag undrar bara hur du har råd att köpa så mkt kläder som du gör? Du är ju endå ung och går i skolan tänkte jag...

2010-02-23 @ 22:27:16
Postat av: Lina

Härlig tjej du verkar vara!

2010-02-25 @ 19:04:57
URL: http://alexlina.blogg.se/
Postat av: rebecka

hej igen :D tycker den outfiten du hade denna dagen va skit söt på dig!

2010-02-26 @ 11:52:57
URL: http://rebeckj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0