ELRULLSTOLS PRÖVNING!

Har just kommit hem från hjälpmedelscentralen där jag prövade en elrullstol. En nätt modell som både går att höja luta och massa annat, en de lux modell!
Den är meningen att jag ska kunna ha på stan och när jag rastar min hund och även annars. Den var väldigt skön och det är bra då jag ska sitta  mkt i den.
Här kommer några bilder!
 

Snön bara fortsätter att vräka ner, snart kommer jag fan inte fram med rullstolen någonstans längre och för en opererad rygg är INTE så här mkt snö det bästa!
Nä hit med vår NU!!

Här kommer

DAGENS OUTFIT







Stickad tröja från Cubus

tunika/linne från G-kås

glansleggings från Gina tricot

Converseskor


Mina nästa inköp förutom halsbandet och den biege skinnjacka kommer vara en djurmönstrad kjol från Gina Tricot jag har säkert skrivit förut men jag vill veeerkligen ha en over size kavaj! Helst med vitt snyggt foder i! När jag var och köpte den grå kavajen hittade jag oxå en snygg biege väst med nitar som jag  kommer att satsa på i framtiden. Tänk om pengar bara kunde växa på träd!

Ha det bra

Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: Karin

Nice blogg Amanda! Mycket riktigt snygga kläder också, tack för inspirationen :) Kram/ Karin

2010-02-23 @ 18:22:49
Postat av: Becca

Ja visst har vi på tok för mycket snö? Och mer ska de tydligen komma, men idag njuter vi av solen :-) kjamen

2010-02-24 @ 13:23:01
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0