Gårdagens fynd

Här kommer fynden från igår


bege naturligt skrynklig fejk skinnjacka från cubus 499 kr


djurmönstrad kjol går att använda både som tubkjol och vanlig kjol. själv föredrar jag tubkjol. till den ett slappt långt svart linne allt från Ginatricot. kjol 99 kr linne 129 kr


tre par jeansleggings. ta tre betala för två från Cubus 598 kr


självklart en Michael Jacksson T-shirt från Skivlagret 229 kr

Jackan, kjolen och linnet köpte jag för egna pengar. Resten var mamma så snäll och sponsrade mig med.



Dagens outfit





jeansleggings från Cubus, kavaj från Ginatricot, T-shirt från skivlagret och skor från Din sko


Hinner nog skriva en gång till i dag med lite fler modetips och lite annat smått och gott.

Kram Amanda 



Kommentarer
Postat av: Yenni

Kul du hittade så mycket fint ^^ och vilken snäll mamma du har

2010-02-28 @ 14:21:58
URL: http://yennis.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej igen!

Jag har med köpt den leopardfärgade kjolen. Jag köpte två, och en grå och två svarta. De var grymma!!! Kram L

2010-03-01 @ 20:05:08
URL: http://inlindad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0