Gråtfestival!!!!

Satt och tittade på MJ med en av mina asistenter. Jag hittade något som jag faktiskt inte har sett förut, trot eller ej.
det var ett prgram som gick ut på att Michale själv visade några av sina privata hemvideos för att få människor som har många fördomar om honom att förstå vem han vekligen är. Det hade visst gått på TV i USA för ett antal år sedan. 

Dom här videosarna är mycket känslosamma speciellt för dom som precis som jag har Michael som idol. Jag valde att lägga ut några av dom här för att bli av med lite av dom fördomar som finns. eftersom han själv har valt att visa dom i TV så vet jag att det är okey att göra det. jag lägger ut någta av mina favoriter, Michaels matkrig, Michael hemma i Neverland med sina barn (som tur är suddade han för deras ansikten,) Michael som räddar en liten pojke och Michael knuffas i poolen av taskiga barn.












åååå va jag tycker det är sorligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0