Hej

Dagens outfit


nya kavajen från ginatricot jeansleggings från vero moda, T-shirt från HM


hittade några snygga kläder på nelly.com


  449 kr                                                199 kr                                         
  
399 kr  

                                                                           
   129 kr                       


199 kr                                                  199 kr                                



599 kr


Vill ha dom allihop. Jag ska nog gå in på Nelly och köpa några av dom så fort det går.

Min assistent, Stina, som jag inte sett på flera månader kom i dag tillbaka och började jobba efter sin utlandsresa. det var trevligt att träffas efter så läng tid.



Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: linnea

hur gammal är du? :)

DU ÄR HEEL SÖT IALLFALL :)

(har ingen egen blogg )

kram :)

2010-02-23 @ 16:34:11
Postat av: Amanda

tack ska du ha ;)



Jag är 14 snart 15. Jättekul att du läser min blogg

Kram Amanda

2010-02-23 @ 17:52:59
URL: http://amandahellbergsmode.blogg.se/
Postat av: Erika

Vilket snyggt hårsvall!!!

2010-02-25 @ 23:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0