Svar på en fråga

Fick en fråga i en kommentar som jag tycker är ganska viktig att svara på ifall det är flera av er som undrar.

Det var en person som fråga hur jag hade råd att köpa så mycket kläder som jag gör. Med tanke på min ålder och att jag går i skolan.

Här kommer mitt svar:

Alla kläder jag lägger upp är inte mina. Vissa är ju tagna från butikers hemsidor, upplaggt som inspiration. Men det som är taget med min kamera är mitt men en del är ganska gammalt och en del är ju second hand. Jag får nog inte mkt mer månadspeng än vad andra ungdomar får. Brukar önska mig kläder i födeslsedagspresent och julklapp också.

Hoppas ni är nöjda med svaret!

Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: hanna

hejhej trevlig blogg du har , allt bra med dig idag ?

2010-02-24 @ 21:00:20
URL: http://taiiiny.blogg.se/
Postat av: Dalialing&Sannabanan

Tjenare Amanda!

Har inte läst din blogg länge alls, men du ska veta att du är en inspirerande ung tjej. Själv pluggar jag till arbetsterapeut och tycker att det är helt underbart att du verkar vara en sån himla glad tjej som ägnar dig åt mode! GRYMT INSPIRERANDE - verkligen!

Är lite nyfiken på en sak dock och det är varför du är rullstolsbunden, har ju bara läst att du opererat ryggen, vill du dela med dig om vad orsaken var och om du alltid varit rullstolsbunden?

Keep up the good work!

Sköt om dig tjejen och sluta inte blogga! :)

Ha det fint ;D

2010-02-24 @ 23:19:35
URL: http://tokighetersomvanligt.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0