Byte i bregott fabriken

... nu är det två nya assistent kossor här!! muuuuuuuu!! :) Veronica och Ida heter dom, senare idag ska jag släppa ut dom på grönbete och sedan skall dom mjölkas. Ne nu flippa jag ut lite ;) hade bara en ofantlig lust att skojja till det lite, för det är elefanter här också!

Igår var jag på liseberg hela dagen, som ni märker har jag sutat skojja nu, men vad vore livet utan skojj :) Jag åkte bland annat flumride, jukebox, släng gungan m.m. och vann en stoooooooooor toblerone.. Anette var min assistent igår, stackarn är helt livrädd när karausellerna åker, men sen efter vill hon åka igen :)

Dagens outfit:

Tshit från carlings
randig tröja från GinaTricot
Jeans shorts från Cubus


Modetips!
Modeklänningar verkar vara väldigt modernt nu, inte för att jag är så stort fan av långklänningar, men ändå :) Som tur är det mycket annat som är modernt också för min del.

Kram Amanda
Muuuuuuuuuuuuuuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0