Dreggel

Idag har jag varit i stallet och longerat, precis som i förrgår.
Idag lyckades Vittra dreggla både på mig och på Anette. Dregglet var grönt så jag antar att hon har ätit mycket gräs. Inte så trevligt!! Men söt är hon! :)







Idag är det lika varmt som alla andra dagar. Skillnaden är att jag har en mer passande outfit idag, alltså inte lika varm. Skillnaden är att fast det blir kokhett så blev det mer kokhett igår.

Dagens outfit


Tröja, Monki
Jeansshorts, Cubus

Jag hinner tyvärr inte lägga in några modetips idag för jag har lite bråttom. Men det får bli dubbelt upp imorgon. Jag filmade även idag när jag longerade. Så det kommer ni få se imorgon också, om jag lyckas komma på mitt lösenord till youtube. För jag kommer inte ihåg mitt gamla. Typiskt mig! :P


Ha det bra
Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0