Eclipse

Idag ska jag och Fanny, Anette och Linsan gå på Eclipse.
Det var från början meningen att vi skulle gå igår men platserna var inget bra då så det blir idag istället.

Dagens outfit blev det visst ingen igår. Allt berodde på den sketna kameran!

Vid maten efter träningen idag lyckades jag kasta en gaffel rakt bredvid mitt eget öga när jag skulle ta upp den ur en låda. Så nu har jag lite ont i mitt ena öga. Om ni förstår vad jag menar.

Modetips från Gina Tricot


                       99 kr                                                 149 kr




Dagen outfit



Dagen outfit



Blå body, Gina Tricot
Håliga jeansshorts, Cubus
Sandaler, Din sko


20.50

SKIIIIIIIIIIITBRA!!!!!!!!!
Måste se filmen igen, så fort det bara går!!
Jag tycker återigen att dehar fångat boken perfekt, med massa nyfödda vampyrer och allt :) 
Jag njöt i biostolen. Det är jag säker på att alla gjorde.
5 stjärnor av 5 möjliga!!



Jag, Linsan och Fanny i biomörkret. TJOHO!! :)




Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0