Fotbolls cup

Idag har det varit en liten annorlunda dag vad det gäller träningen. Idag började vi träna kl 13 istället för kl 09, och då tränade vi till kl 17.

Eftersom att det här är vår näst sist träningsdag så hade dom anordnat en fotbolls cup där vi spelade med grabbar från Torslunda IK. Mitt lag spelade oavgjort 1-1.
Efteråt har vi haft en slags avslutningsmiddag med andra medverkande på lägret. Har ju i stort sett tränat hela dagen så jag har bara haft träningskläder idag så vi hoppar över "dagens outfit" bilder.

Här kommer lite bilder från fotbolls-turneringen:

Tessan & Linsan (Fannys assistent) Man kan ju undra hur dom ser ut onyktra när dom ser ut så här i nyktert tillstånd... ;)


Bästa Fanny


Jag sparkar boll


Fullt krig på plan...


Lagbild



Här slänger jag in lite modetips från Nelly:


849 Kr

199 Kr

399 Kr

159 Kr


Måste bara lägga in ett klipp på Tant Lingon (Robert Gustavsson) också!!! Älskar den här tanten haha!!!






Ha det så bra Kram Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0