Gjort stan

Idag har jag varit på stan med Mamma, Fanny, Anneli och Ida.

Där köpte jag en ny klänning från GinaTricot, tänk er den här till en cool skinnjacka, hudfärgade leggins och ett par coola skor. Den kostar 249:-




& en skiva med queen.


Imorgon är sista dagen på den här veckan med träning, det blir hemma i helgen, har tänkt prova köra min nya vagn till vild vittra, min plan är tävla med körning i framtiden för det är något jag kan och trivs med. Sen nästa vecka kommer Gabor, en tränare som jag haft i 2år, det ska bli kul, han är en rolig prick.

Dagens outfit:

Jeans jacka från Cubus
Linne från GinaTricot
Jeans leggins från veromoda
Skor från din sko

Modetips! från bubbelroom.

349:-

Inte för att jag gillar långklänningar men jag kan ju ge tips till dom som gör.

Kram Amanda


Kommentarer
Postat av: johanna.

Hej!

Mina modellbilder var inte skickade även ifall det stog "skickat". Konstigt! Jag skulle logga in på funkisbyrån och då stog det att användarnamnet och lösenordet var felaktigt. :-S. Kan du skicka bilderna på ngt sätt? (:



Kram

2010-07-09 @ 20:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0