Knaster

Nu sitter jag och knastrar på cheez cruncherz, försvinnande gott.
Men nu ska jag och Ida åka ut mot nordstan för gå lite på stan, sedan vid 17.50 ska vi gå till terminalen för att hämta upp mamma som jag sen ska gå vidare med på stan själv. Nu har Veronica åkt hem igen, ena kossan i hagen has left the buildning :) och jag önskar henne en trevlig resa hem!

Dagens outfit:

Jeans skjorta från GinaTricot
Eget tryckt linne med MJ på
Leggins från GinaTricot
& skor convers


Filmen igår var bra, jag är lite chockad dock, jag har fått veronica att gilla två fantasi filmer på två dagar, vanligen ogillar hon fantasi filmer och tycker att handlingar borde hända på riktigt... Men jag älskar dom och tydligen kan hon också älska några av dom, kors i taket! hihi.

Modetips från Nelly:

299:-


299:-

Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: Veronica

Nja älska var väl att ta i, men jag hade inget emot de två filmer vi sett, gumman. Helt okej o sevärda!

2010-07-06 @ 19:09:13
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0