Linda och Felicia på besök

Idag har Linda och Felicia varit på besök. Jättekul att de kom!! :)
Jag har saknat Linda och jag älskar bebisar, så perfekt!
Jag vet att jag tidigare har skrivit att jag vill bli mamma, inte bara en utan till fyra.
Min längtan syns nog på de här bilderna.




Det är äckligt varmt i vårt hus på grund av denna värmefläkt.
Jag hoppas att det blir bättre snart.

Dagens outfit:



pufftröja från BikBok, jeansshorts från cubus, hårrosett från nelly.com


I förrgår var jag på Liseberg och som de flesta MJ fans vet så har han varit där för länge sedan.
Så jag tog kort med hans stjärna.





Modetips från nelly.com



299 kr                                                                    499 kr
kram Amanda

Kommentarer
Postat av: Linda Nilsson

åh vad fin sista bilden på dig och Flis var!! Jättekul att ses saknar dig med !!



Kram Linda

2010-07-19 @ 18:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0