Liseberg igen...

Hej på er hoppas att ni mår bra! Idag var sista träningsdagen o imorgon är det filmen. Nu ska Fanny o jag ihop med Tessan o Linsan åka till Liseberg och roa oss :)

Vi hade tänkt att vara i bilen kl 4 för att slippa all den tunga trafiken så vi har lite brådis nu! Dagens outfitbild blir lite annorlunda, kläderna ligger på golvet ist för på mig men jag tänkte ta på mig dom innan vi åker så ni inte behöver oroa er för att jag åker iväg naken ;)

Outfit:



* Kavaj från Gina Tricot
* Linne från Bik Bok
* tubkjol från Gina Tricot

till det här ska jag dessutom ha hudfärgade strumpbyxor och mina Converse-skor


Modetips från asos.com:

ca 100 kr (8 pund)


ca 100 kr (9 pund)

ca 100 kr (9pund)


Ha det bra kram Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0