Måndag

Hej !

Har precis kommit hem i från stallet, idag har jag löshoppat vittra. Det gick rikigt bra, det syns att hon tycker det är roligt desutom verkar hon har riktigt bra hopptalang. Jag har filmat lite och jag har fortfarande samma problem som innan med youtube, men jag ska försöka lösa det så ska ni få se filmen från både longeringen och löshoppningen.


Jag och Vild Vittra under löshoppningen.  Hon var så duktig!

Just nu gör jag inte så mycket, ligger i sängen och pratar skit. Ska se om det går något bra på tv:n ikväll. Jag tror inte det men man kan ju alltid titta och hoppas på att något bra dyker upp.

Dagens outfit:

Jeans skjorta Ginatricot, Linne ifrån stina som hon gjort själv, Jeans leggings ginatricot . converse skor.

Mode tips från Nelly.se

279:-                                                     199:-

Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0