shopping

Idag har jag varit på stan och handlat kläder. Det var massa rea på Monki, det var bra. :)
Så det blir även dagens modetips.
Eftersom det var så himla bra rea på Monki så fick jag betala 80 kr styck för klänningarna och 40 kr för tröjan, fast det stog att den kostade 60. :P

Modetips






Idag har det varit jättevarmt men det visste inte jag imorse. Så idag har jag gått i lite för varm outfit om man säger så. Ni får se själva. Jag tror inte jag ska klä mig lika varmt imorgon.

Dagens outfit



Jeansleggings, Gina Tricot
Hårrosett, Nelly.com
Tröja, H&M
MJ tröja, H&M
Skor, Din Sko

Det var allt för idag.
Kram Amanda, som klädde sig lite för varmt. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0