En dag i City

Igår var det lite krångel med tider och sånt, det var därför jag inte skrev någonting.
Igår badade vi, jag, Fanny, Annelie, pappa, Anette, Linsan och massa folk från move & walk, på Amundsön.
Det är ett bad som är nästan enbart för personer med något handikapp eller skada. Det är uppvärmd pool, tex för leder och sånt, 33 grader.

Men tillbaka till idag.
Fanny, jag, Anette och Linsan har gått på stan. Tänkte lägga ut några bilder men det sket sig visst eftersom kameran verkar vara knäpp.
Jag tänkte att det jag köpte i klädväg också kan vara lite modetips idag eftersom jag inte orkar leta runt på nätet nu, jag ligger i sängen och vilar ryggen.



99 kr                                        Fast jag köpte en blå. Ursprungspris 129 kr. Rea 64,50 kr.

Båda är från Gina Tricot.

Men jag köpte inte bara kläder utan jag köpte också filmen Alice i Underlandet. Så nu ska jag lägga mig och glo på den.

ps. Ni har säkert hört många såna historier när det gäller mig. hihi. Men när vi gick från McDonalds, vi hade käkat där, så skrattade jag oavbrutet så först tappade jag colan, som jag hade sparat och tagit med mig ut, rakt ner i backen. Sen kort efter det så tappade jag hela åhlenspåsen med film och allt. Och det mitt i vägen den här gången.
Med den historian avslutar jag det här inlägget.

Kram Amanda, läsktapparen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0