Fiasko

Idag försökte jag videoblogga men det blev bara ett stort fiasko så jag skiter i det. Men det kanske blir bättre nu när jag fått min nya laptop som det är webcam på. Vi får se.



Idag är både Anette och Amanda här. Amanda är en tjej som också har en häst uppe i stallet, hon går brevid här nu.

Jag har inte gjort så värst mycket idag faktiskt, mest tv-tittande. Lite senare ska jag nog upp till stallet och pussa lite på Vittra. Sen ska jag inviga min nya dator så nu vet ni vart jag sitter hela kvällen.


Dagens outfit:
Jeansskjorta, Gina Tricot
Randig tröja, Gina Tricot
Strumpbyxor, Willys

Modetips:
Går inte idag för datorn är smått dum i huvudet. Men det blir bättre med laptopen.

Filmerna har jag inte orkat lägga upp på youtube än men när jag gjort det så kommer de in här också.
Kanske i nästa inlägg, vi får se.


Ha det bra.
kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0