hemma från Stockholm

Skriver bara jättekort i dag eftersom det varit en lång dag och en lång bilresa hem. Jag vet att ni har väntat på att se studentkort och sånt, men problemet var att i går hade jag inte min egen dator och alltså inte tillgång till korten. Men i morgon lovar jag att både visa studentkort, catwalk kort och filmer. Catwalken kommer också sändas på SVT. när vet jag inte än jag återkommer om det. Alla på Funkisbyrån var väldigt snälla hela tiden så jag önskar dom fortsatt trevlig sommar. Jag önskar även  modelerna på catwalken en fortsatt trevlig sommar. Alla modeller var väldigt snälla och mysiga. jag skriver mer i morgon, tills dess ha det bra. många kramar Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0