Tillbaka till Göteborg

I dag har jag varit i stallet. tjugo över tio kommer det att vara en dokumentär om MJ som jag ska titta på. jag kommer säkert gråta också. I morgon åker jag tillbaka till Göteborg, där blir det bio och Lisseberg. Kanske en liten shoppingrunda också. spekulationer om att MJ fortfarande skulle leva finns och visst önskar jag att han fortfarande skulle göra det. det är ju min idol. men vem skulle lämna sina barn ett år bara för att fejka sin död? Inte så många och speciellt inte han. för han älskade dom.

Dagens outfit

ljus jeansskjorta från Gina tricot
vitt linne med svarta detaljer från JC
grå jeansleggings från Cubus
vita Converse

mode tips nelly

bilderna gick inte att lägga ut för det är nog något fel på Nellys hemsida antar jag. men det var ett vitt linne med flerfärgat tryck för 599 kr. ett svart lite delat linne för 299 kr.

ha det bra

kram Amanda








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0