Kort dag

Idag var det sista dagen i skolan vilket betyder att det nästan bara var att åka dit och åka hem igen eftersom man bara skulle rensa bänken, se på lite brännboll mellan eleverna och lärarna, äta lite och sen åka hem, så kunde det vara hela tiden tycker jag =)
Efter det har jag sett på Sune med Veronicas lilla söta dotter Lithea.
Jag har inte gjort så mycket mer efter det.
Men jag kan ju passa på att tacka alla som tittar in och läser min blogg, det är väldigt roligt så jag vill tacka för det!
På lördag bär det av till stockholm för att gå modell åt en sida som bara håller på med rullstolsburna modeller. Jag har blivit utvald att vara en av dom modellerna som går catwalken! Jag vet inte om ni tänker på det men det är nästan aldrig någon rullstolsburen person som är i reklamer eller något sånt sammanhang så därför tycker jag att den här sidan är väldigt bra för då visas även att man inte behöver ha fungerande ben eller vad det nu än är för att kunna vara en bra modell eller för att kunna synas. funkisbyran.se

Dagens outfit:


Jeansskjorta från Gina tricot
T-shirt från Monki
Jeansleggins från Gina tricot
Sneakers från Din sko

Och så lite badmode från Nelly


                       288 kr                                     699 kr                                               

       349 kr                                                        288 kr     
ha det bra kram Amanda

Kommentarer
Postat av: johanna

vad kul att du ska vara modell! :D du passar defenitivt till det, lycka till och ha kul ^^

2010-06-08 @ 21:25:02
Postat av: Yenni

Vad kul att du ska vara med som modell eftersom du gillar mode :) Önskar dig lycka till och att du lägger upp massa bilder för oss!

2010-06-09 @ 14:09:10
URL: http://yennis.blogg.se/
Postat av: Veronica

Fint du ändrat på bloggen men du, det står medeintresserad rullstolsBUDEN... ;) Ska väl vara buNden va... Kram

2010-06-09 @ 15:53:28
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0