Maxi

Mode nelly


699 kr


                                        179 kr   

i dag har det varit rörigt. men i dag har jag i alla fall varit på maxi med veronica. var även hos henne en stund på kvällen på grund av att jag inte har någon assistent. snällt av dom att ta emot mig. I morgon hoppas jag att Ida är frisk, hon har haft mycket otur på sista tiden tycker jag.  Hoppas att hon frisknar tilll och börjar må bättre. eftersom vi har fuktskador i huset är det en fläkt som är på dygnet runt. det gör det svårt att somna. i alla fall för min del. hoppas att dom kan stänga av den snart.

dagens outfit

jeansskjorta från gina tricot, korta jeansshorts från Bikbok, t-shirt från skivlagret, blommiga sneakers från Myrorna.

Ha det bra. kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0