MJ´s årsdag

I dag är det exakt ett år sedan som MJ dog. Dagen har gått åt att hedra honom på olika sätt. med tända ljus bland annat. Jag har också skrivit en text till honom. så här går den:

Till Michael 1958-2009

Du har gjort vår värld rikare, inte bara genom att vara en bra och hjälpsam vän till alla sorters människor. Du var också en av dom bästa pappor jag någonsin sett och det kommer du alltid att vara. Dina barn älskar dig och det kommer dom aldrig sluta göra. Deras kärlek är evig precis som din.
välgörenhetsorganisationer av alla slag var en av dina största drivkrafter - kärlek och vänlighet. Du var den som gav mest till välgörenhet i hela världen. Du besökte barnsjukhus och barnhem. Men nu går arbetet vidare till dina barn.
Barn älskade dig och du älskade dom. Din uppväxt var hemsk. Du blev misshandlad av din egen pappa. Men du kommer alltid att bli ihågkommen som en väldigt snäll och omtänksam person.
Jag vet vem du var och precis som dina barn och familj vet jag och många andra vem du var och är en i dag. vi vet att pressen ljuger. Vad är det vi brukar säga? "Ner med pressen, Michael du är bäst".
Jag vill inte tro att du ena dagen sitter och kramar och berättar för dina barn hur mycket du älskar dom och nästa är du borta på grund av en läkare.
Vi har mycket att tacka dig för. Som när du räddade en pojke från att dö genom att sända organisationer över hela världen för att hitta en lever då sjukhuset inte hittade någon.

VI ALLA ÄLSKAR OCH SAKNAR DEJ
VILA I FRID, MICHAEL














eftersom det är MJ´s årsdag i dag är det här inlägget helt tillägnat honom. modetipsen får vänta till i morgon. 

Än en gång: vila i frid Michael

Kram Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0