Nya inköp :)

Idag har jag varit på maxihuset för att hitta några snygga festskor till catwalken imorgon.
Som en slump så råkade det åka med en hatt också. Jag kan ju inte vara utan det när det är så inne med hatt just nu. Så den bara råkade åka med hem. :)
De är också dagens modetips eftersom jag har lite kort med tid.



Hög klack från Scorett 199 kr



Hatt från Carlings 99,50 kr (halva priset)


Anledningen till varför jag har så bråttom nu är att vi ska ha middag med företaget som ordnar med mina assistenter. Det är som en liten tradition.
Jag skulle ha lagt ut studentbilder från igår men det känns inte som jag hinner det så jag får ta det imorgon.

Dagens outfit
Jag har ingen bild, men beskriver
Min nyinköpta hatt från Carlings
Ljus jeansskorta från Gina Tricot
Svart lite längre svart linne från Gina Tricot
Tunna svarta strumpbyxor från Willys
Gråa sneakers från Din Sko

Ha det bra
Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: Alex, din kusinkusin

Hej Amanda



Vilka snygga inköp! Jag och syster och Tilda tänkte titta på din catwalk imorgon om det är okej. Har du listat ut än vilken tid det var? Glöm inte lägga in studentbilderna heller, så man kan få lite tid i rampljuset. :)



Hoppas vi ses imorgon

2010-06-12 @ 16:50:17
Postat av: Amanda

Hej Alex!

Catwalken börjar kl 13.00 i S:t Jacobskyrkan. Det vore jättekul om ni kom.

Jag hoppas ni mår bra allihopa.

Kram Amanda

2010-06-12 @ 19:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0