Onsdag 16:55

Idag har Anette varit här, hon är förstås fortfarande här.
För övrigt så håller jag på och irriterar sönder mig på alla dessa jävla flugor i mitt rum, som surrar runt mitt huvud hela tiden.
Dagen har gått åt till att spela The Sims på min nya dator. Plus ett besök på smärtenheten för svidandet i min rygg.
Nu ska jag snart äta panpizza. Jätteintressant men jag har inget annat att skriva.

Dagens outfit:


Hatt, Carlings
Kavaj, Gina Tricot
T-shirt, Skivlagret
Shorts, Cubus
Sneakers, Myrorna

Förresten, videorna från catwalken ska jag lägga upp så fort jag kan. Problemet är att den här datorn är seg och gör som den vill. Och jag har inte installerat virusskydd på min nya. Så vi får se om den här sega datorn vill.

Modetips från Nelly.com


                249 kr                                        399 kr

Ha det jättebra!
Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0