Taskigt väder

Idag är det tråkigt och grått väder, så jag har suttit mest framför datorn och tv:n. Jag vet att catwalks videorna har tagit ett tag men i morgon ska jag nog få fart på mig att lägga in dom. Har en ganska fullproppad dag annars, som de flesta vet så är ju MJ min idol så tanken är att jag ska skriva en dikt som jag kan ha brevid mig vid ljuste på hans årsdag som är om exakt en vecka.  Eftersom jag tycker om att skiva så passar det väldigt bra. I natt skulle  jag ha sovit hos Veronica men en utav hennes stackars små barn är sjuk. Krya på dig lilla vän !

I över morgon bär det av till move and walk, jag kommer att ha med mig min laptop dit så jag kommer att kunna uppdatera under tiden.

Dagens outfit har jag tyvärr ingen bild på men jag kan såklart ge en beskrivning.

Jeans skjorta - Ginatricot
Svart linne med peace tryck som är format i blommor - Ginatricot
Mörkblå jeans leggings- Ginatricot
Tjej klackskor - Din sko

Modetips från Nelly


349:-                                                           199:-

Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0