tillbaka igen

Att vara i Stockholm plus gå på catwalken var väldigt roligt. Vi får se om det blir igen. Här kommer lite bilder när jag har på mig bröllopsklänningen. Video klipp från visningen kommer i morgon.


 
Här är jag när jag precis har tagit på mig klänningen för första gången.


Här blir jag sminkad inför catwalken


jag sitter utanför för att vänta på att komma in i kyrkan. tyvärr blåste det lite så jag fick låna en jacka att ha runt axlarna för att inte frysa allt för mycket


jag och två andra snälla tjejer gör reklam för nåt smyckesmärke


här är jag, Ida och Anette (dock bara jag som syns på kortet) som festar lite kvällen innan. till alla småjejer som läser den här bloggen säger jag att man kanske inte ska dricka innan man är18 år egentligen. Anette blev ganska rolig efter ett tag. hon började prata om allt onödigt vetande som hon vet. till exempel att man bara andas med en näsborre i taget. och då med fyra timmars mellanrum.


vi drog en shopingrunda i Stockholm innan vi åkte hem. här sitter vi vid Sergels torg framför en stor vattenfontän.


dagens outfit


min nya hatt från Carlings, tröja från Stockholm BikBok, jeansshorts från Bik Bok

modetips från Monkey


180 kr



200 kr

ha det bra kram Amanda


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ju inte ens sprit?

2010-06-14 @ 22:07:24
Postat av: Veronica

Jättefint Amanda!

Och Hatten är dej kär ser jag! =) Fan 99,50 alltså! Shit så jäklanice-price!!! Tur vi hittade den!

Kram

2010-06-14 @ 22:58:53
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: alex

Du var supderdupersnygg på catwalken, vi blev väldigt stolta 'avlägsna släktingar' ! :)



Hoppas allt är bra med er!

2010-06-17 @ 22:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0