Varm dag

Idag är det varmt så funderar på att ta två madrasser och täcke för att kunna ligga ute, madrasserna och täcket behöver jag ju för ryggen, tror inte det är så bra att ligga direkt på backen. Idag är Ida här och det ska även ökas på under dagen för att Anette kommer och ska gå brevid, vi får se vad jag ska göra ute kanske lägga mig och lyssna på lite musik som man kan höra genom fönstret och självklart ligga och prata som jag alltid gör, solen kommer slockna innan jag slutar prata :) Vad jag ska göra senare idag vet jag inte riktigt ännu, vi får se, men nu dagens outfit:




Klänning med blommor från Lindex
Gladiator sandaler från DinSko

Modetips! från Monki.


300:-


150:-


tyvärr konstigt nog stod det inget pris på den här tröjan på monkis hemsida,
om man är intresserad av den här tröjjan får man väl helt enkelt åka till monki :)

Det var det, ha en riktigt trevlig sommar dag och ät mycket glass!
Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: Linda Nilsson

Vad fin du var i håret :) och supersnygg klänning



kram Linda

2010-06-05 @ 20:36:00
Postat av: Camilla

Jag har samma klänning som du har på bilden :)

Bra smak ;P



Kram Kram <3

2010-06-06 @ 23:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0