3D igen...

Tja idag har jag varit på bio: Alice i Underlandet igen....
Fanny en kompis ville så gärna se den och inte mig emot ;) Den var faktiskt precis lika bra som första gången! Men nu ska jag nog inte se den på bio fler gånger iaf, haha.

Jag har inte kunnat skriva nåt på bloggen tidigare idag eftersom att datorn bara la av och dog helt plötsligt, men efter en timme så hoppade den igång igen. Hur det gick till vet jag inte??? Många tekniska grejer som har strulat för mig idag, tex så fick jag inte igång cd-spelaren, när min assistent skulle starta bilen så gick det inte ens att vrida om nyckeln.... Konstig dag helt enkelt!!

Dagens outfit när jag skulle iväg på bio blev den här gamla godingen, den har ni redan sett en gång men den passar bra till speciella tillställningar:




Klänning: Nelly
Leggings: Lindex
Skor: Din Sko


Modet i vår och sommar kommer att bli mycket i jeans! Gärna kombinera olika slags tvättar på jeansen. Något som också kommer att bli hett är mjuka pastellfärger! Underkläder, tex en spets bh under en schysst kavaj kommer att bli riktigt inne, vet inte om jag kommer att haka på den trenden dock, känns ganska skumt att springa runt i bara underkläder hahaha ;)

tHAT´S IT FOR TODAY kramar Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0