Eclipse

Till min stora glädje upptäckte jag att trailern till Eclipse kom ut för ett par dagar sen, jag trodde den skulle komma först när den andra filmen kom ut på dvd. Världens bästa!! Här kommer den

Längtar jätte mycket till den 30 juni när den kommerpå bio, gissa vem som ska se den då... ME :) Som ni märkt gillar jag Twilight serien jätte mycket, andra filmer och böcker jag gillar är bla Sagan om ringen, Pirates of the Carribean och Titanic. Jag har ett intresse för film. Jag inte gjort så mycket annars idag, vi jobbar med en teater i skolan just nu. Det blev lite slitigt för ryggen men det är ju roligt med teater. Nu till dagens outfit



Kavaj från Gina Tricot
Linne från Zarah
Jeanshorts från Cubus
Strumpbyxor från H&M?
Stövlar från Din Sko

Hittade lite kläder på Junkyard som jag tänkte tipsa om

Gula Converse, snygga till sommarbruna ben 699:-


Jeansshorts snygga till ett par Converse och ett snyggt linne till sommaren 899:-


T-shirt som skulle vara snygg till shortsen 399:-


En till T-shirt som också den skulle passa till shortsen 499:-

Om två veckor är det min 15-års dag, jag kan slå vad om att det kommer vara snö kvar då. Vem som jobbar på min födelsedag är jag inte helt säker på, skulle varit hos min ass Veronica men eftersom jag fyller år har vi skjutit på det en vecka. Det va allt hoppas ni får en bra kväll så ses vi imorgon.

Kramar Amanda






Kommentarer
Postat av: erika

Twilight är suuuperbra :D de andra filmerna är ju inte fy skam heller! :) Riktigt snygg kavaj!

2010-03-16 @ 17:43:00
Postat av: Emelie

Du är inte den enda som ska gå då!! jag älskar också twilight. New Moon kommer ju ut om 4 dagar =P

2010-03-16 @ 20:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0