Elrullstolen är här

I dag kom dom med elrullstolen vilket passar rätt bra eftersom det har blivit ganska snöfritt på vägarna. Jag tycker den är lite vinglig på vissa ställen. det känns som om den ska ramla men det är nog bara en vanesak. Har sett på twillight som vanligt de senaste dagarna. efter det här inlägget, kanske inte direkt efter ska jag bada. Sen ska jag se om det är något bra på TV i kväll.

Dagens outfitbilder är lite speciella eftersom jag är utomhus pch sitter i elrullstolen. men här kommer dom





fejkskinnjacka från Cubus, linne från Ginatricot, håliga jeansshorts från Cubus, leggings från HM, skor converse.


Jag tycker redan att det går ganska bra att köra elrullstolen, rett enkelt faktiskt. På varje elrullstol finns en joystick som man styr med dit man ska. vilket jag tycker att jag klarade ganska bra. och det var ju skönt så jag inte blir någon fara för allmänheten.

dagens modetips från nelly:


595 kr

399 kr                                                699 kr


749 kr




Jag önskar er en fortsatt trevlig kväll så hörs vi i morgon.

Många kramar Amanda

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du verkar vara en sån sööt och trevlig tjej, Amanda! Skönt att komma ut och få åka som du vill också :)

2010-03-24 @ 21:09:59
URL: http://[email protected]
Postat av: Veronica

Härliga promenader med Lady väntar!

Ha det bra nu gumman så ses vi på måndag igen!

Kram

2010-03-24 @ 21:14:14
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0