FysETT

Har varit och tittat på ett gym som är anpassat för handikappade där jag ska börja träna senare, när ryggen är bättre. Det var bra där, det fanns många smidiga och användbara maskiner. Om man på något sätt är handikappad så är det ett bra ställe att träna på om man vill det. Det är även för dom som inte är handikappade.



Efter det så var jag och åt pizza med 3 av 5 assistenter :) En ovanlig situation, men trevligt :)

Dagens outfit:
Vet att jag haft dessa kläder innan, men man kan ju inte använda sina kläder bara 1 gång :)



Stickad tunika från Nelly.com, glansleggings från Gina Tricot, skor från Din Sko, svart långt linne från Gekås.

Idag är mina modetips från en salig blandning affärer :)

Från www.sister.se :

399kr   699kr

599kr    799kr

Från www.provrummet.se :

  249kr    179kr

Från www.bonprix.se :

 Tubtopp 49kr (rea)  199kr

329kr

Det var många modetips idag, men dom är ju snygga :)

Ta hand om er, kram Amanda

                                           

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tjena Mandis!! Kul att vi ska på bio på lördag!!! Jag var faktiskt och såg Alice i underlandet i måndags och den var ju asbra, kan lätt se den ett par ggr till ;)Glasögonen var ju inga Ray Ban direkt hahaha ;) ses i skolan imorgon PoK Tessan

2010-03-10 @ 17:33:50
URL: http://tesslundin.blogg.se/
Postat av: Mimmie

Hej jag älskar din blogg! kan du inte berätta lite mer om dig själv som varför du tycker om mode och kläder så mycket och om din familj och hur det kommer sig att du sitter i rullstol. btw jag älskar din stil och du och jag har identisk skosmak :)

2010-03-10 @ 22:26:25
Postat av: Anonym

så vacker du är!

2010-03-11 @ 12:32:16
Postat av: Natalie

vacker som en ros är du

2010-03-11 @ 13:56:30
Postat av: Lina

vad fin din nya header är :) älskar din blogg :)

2010-03-11 @ 18:18:31
URL: http://lina-be-me.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0