Inget bad

Tyvärr blev det inget bad idag, dålig vecka ;) men nya friska tag nästa fredag!
Har inte gjort så mkt idag förutom att hindra mina hundar från att para sig, Lady höglöper. Det är intressant!

Dagens outfit!



Glansig jacka från jc
vitt linne frå Zaras
nitbälte från nelly.com
jeansleggings från cubus
nitstövlar från Din Sko


Kan knappt blogga har fått panikkli på en tå, håller på att misshandla den med en galje.. Var samma sak igår och då häll det på i flera timmar. men det finns inga märken, sår eller bett den bara kliar liksom!! Jag blir tokig!!!

Detta är jag när jag desperat kliar mig med en galje!!


Här kommer dagens modetips från Nelly.com


699kr                                      Filippa K tröja 1399kr  

495kr på nellys.com          
449:-                                           499:-


Hoppas ni får en trevlig helg

Kram
Amanda

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh! Lila converse!

Nu vill gamla tant Veronica oxå köpa converse ju!!!!!!!!

2010-03-06 @ 12:25:33
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: erika

haha! Du är rolig du :D

2010-03-06 @ 18:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0