Jag vill ha fredagsmys!!! La la la

Idag har min assistent Tessan gått och sjungit på den låten i stort sett hela lååånga dagen! När hon skulle hämta mig på skolan så hörde jag (och alla andra i skolan) henne på långa vägar, JAG VILL HA FREDAGSMYYYYYS!!!
 Utanför badet satte hon igång igen: SNART ÄR DET FREDAGSMYYYS!!! När jag var nere i poolen hördes åter ett muntert kvittrande, så högt att alla i poolen tittade upp och där sitter hon och ler och ser nöjd ut med sitt uppträdande... Vad ska man göra annat än att skratta åt galenskapen, hon är ju bara för härlig och jag tycker väldigt mycket om henne!! :)

Jag upptäckte ett nytt sätt att bli mer självständig idag, jag lyckades vandra omkring i poolen utan något stöd av tränare eller assistent. Jag använde mig utav flytande vikter som jag höll i vardera hand, en väst som är flytande och tunga vikter på benen. Det gjorde mig väldigt glad för att ju mindra hjälp desto bättre, det ger mig på sikt ett friare liv.

Här kommer en bild på dagens Outfit:



Kavaj: BikBok
Svarta leggings: H&M
Tunika: Gina Tricot
Skor (dom med spännen): Din Sko

När jag var på stan sist så upptäckte jag att Monki hade fått in många väldigt snygga, trendiga plagg så det får bli dagens tips till er att ni ska gå in dit och kolla nån dag så kommer ni säkert att finna något. Hade jag obegränsat med pengar så hade jag nog köpt upp hela stället!! :)

Ha en mysig fredag! Kram Amanda!


Kommentarer
Postat av: erika

Snygg du var idag! Härligt att du har en så bra assistent och kul att det gick så bra i poolen :) Nu blir det fredagsmyyys ;D

2010-03-12 @ 19:58:29
Postat av: My

Roligt att läsa att om att du kan bli mer självständig, det är ju jätte bra! Snygg kavaj har du också! :)

2010-03-13 @ 08:32:55
URL: http://mystrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0