Många klädtips

Idag har jag vilat ryggen mycket eftersom det är en dålig dag idag. Men under tiden har jag passat på att slå in paket åt Veronika's flicka Lithea som fyllde fyra år för ett par dagar sen. Många grattis till henne!! Tyvärr kan jag inte skriva vad det är eftersom att det ska vara en hemlighet och jag vill inte riskera att hon får reda på det. Efter jag har skrivit det här inlägget har jag planerat att baka efter det ska jag lägga mig i sängen igen, är ju roligt att göra något upprätt.

Dagens outfit






Shorts från Cubus
Tröja från Gina tricot
Leggings från Lindex
Converse skor

Nu ska jag äta semla som farmor gav oss, tack älskade farmor! Vi struntar nog i att baka... Men först lite eller ganska mycket modetips från Nelly:


Jeanjacka Levi's 1295:-                           T-shirt 549:-


Jacka 995:-                                              T-shirt 99:-


Tröja 349:-                                              Tröja 549:-


Tröja 999:-                                              Linne 129:-


Jeansjacka Acne 1495:-

Mycket fina kläder idag sv¨årt att välja, skulle gärna vilja ha allt om jag fick. Ha det bra allihop.

Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: erika

Sköna kläder! Både det du hade på dig och klädtipsen! :D

2010-03-22 @ 17:48:23
Postat av: linnea

så söt du är:)

2010-03-22 @ 19:07:53
Postat av: Veronica

Lithea är jätteglad för pärlorna! Och ville minsann inte sova när vi kom hem, ä för först skulle det minsann pärlas... =)

Hon var även väldigt stolt för att hon vågade säga Hej, Tack och Hej då (mammas lilla blyga kicka!)

2010-03-22 @ 22:07:24
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0