Mår bättre

Dagens outfit








fejkpäls väst från Bikbok, linne/tunika från Ginatricot, glansleggings från Ginatricot, grå converse liknande skor från Sko punkten.


Mår mycket bättre i dag. Orkade tyvärr inte skriva mer i går eftersom jag mådde illa. I dag har jag inte gjort så mycket. Gick inte till skolan på grund av brist på assistans. Följde istället med på ett möte med Enebyskolan där jag kanske ska börja till hösten. Tänkte att ni kanske ville veta lite mer om min personliget. Fram till nu har jag ju mest skrivit om mode och kläder. Därför tänkte jag att ett bra sätt att få reda på mer om mej är att få reda på lite om min musiksmak. 





här är lite av det som jag brukar lyssna på. Nu lite klädtips. allt från Ellos


149 kr


149 kr


359 kr

kram Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! gillar verklignen din blogg, snygg klädstil har du!

vilken stad bor du i??? :)

krammmm

2010-03-04 @ 22:58:30
Postat av: angelica

måste säga att jag beundrar dig så mkt :D ! Du är så söt, och har så bra klädstil!!

Videoblogg någongång kanske :)?

2010-03-05 @ 02:55:23
Postat av: Amanda

tack jag bor i söderköping

kram Amanda

2010-03-05 @ 12:48:38
URL: http://amandahellbergsmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0