Ny istid?

Visst är det konstigt snön verkar aldrig vilja töa bort. Den kommer vara kvar på min födelsedag om en månad, ja det vet jag ju inte förstårs men det ser ut så! Man kan åka pulka i april!! Det ställer ju till en del med rullstol i all snö. Inte lätt att köra. Man fastnar sådär överallt! Men här är i alla fall dagens outfít:






jeansjacka
Linne/tunika 
jeansleggíns  

allt från Gina Tricot

skorna mina vanliga converse


Mina hundar ville oxå vara med på lite bilder idag... eller ville och ville, dom fick va med
Först bilder på min cocker Lady

 

sen en bild på mig och mammas dvärgpudel Ragnar



Dom ville inte sitta still så lite suddiga blev dom...

Dax för dagens modetips...
alla från min favorit webshop Nelly.com

 
249:-                                         snygg men skulle inte betala 695:- för den som den kostar


 
199:-                                           159:-

Det var allt för idag

sköt om er

Kram Amanda


Kommentarer
Postat av: kiki

Vad söt du är tjejen! =)

2010-03-10 @ 09:40:02
URL: http://kikilinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0